Mens vi venter på en ny præst

Vi tager snart afsked med vores præst Henrik Kildahl. I bestyrelsen arbejder vi på at få ansat en ny præst, men der vil være en periode, hvor vi står uden en præst. Her kan du læse lidt om, hvad det betyder i praksis:

Niels Peder Nielsen, som er hjælpepræst i Silkeborg Oasekirke, har stillet sig til rådighed for os i perioden 1. juni-1. november. Han vil deltage ved nogle af gudstjenesterne i perioden samt være tilgængelig ved akut behov for en præst.

Niels Peder kan kontaktes på e-mail niels.peder@oasekirken.dk og på telefon 21769397.

Vi er meget taknemmelige for at Niels Peder stiller sig til rådighed for os. Skal du ikke nødvendigvis bruge en præst, men har andre spørgsmål i forhold til kirken, arrangementer osv, er du altid velkommen til at kontakte en af os i bestyrelsen.

Line Grud, formand for Viborg Oasekirke
E-mail: line.grud@oasekirken.dk