Viborg Oasekirke

Bliv medlem i Viborg Oasekirke

Du er velkommen i Viborg Oasekirke – om du er medlem eller ej.

Et medlemskab i kirken styrker din tilknytning til fællesskabet og hjælper med at stabilisere grundlaget for vores aktiviteter.

Vil du være medlem – eller høre mere om, hvad det vil sige, at være medlem?

Klik på knappen herunder og indsend dine kontaktoplysninger, så laver vi en kaffeaftale, hvor du kan høre mere om det:

Det siger andre om kirken

Derfor er Viborg Oasekirke vores kirke

Anette og Thyge Dørken

"Vi trængte til forandring i vores liv og savnede et mindre kirkefællesskab, som vi kunne blive en del af. At være en del af Viborg Oasekirke har, helt fra starten, føltes meget naturligt og trygt. Det er et sted, vi føler os hjemme."

Familien Madsen

"Vi kommer i Viborg Oasekirke, fordi det er et rart sted at være. Her kan vi som familie være sammen om vores tro i et større fællesskab, hvor både børn og voksne bliver mødt. Vi kan være dem, vi er, og bidrage med det, vi kan."

Søren og Dorte Bertelsen

"Vi har fundet vores 'kirkehjem' her. Sund forkyndelse og god ledelse. Dejlig musik og lovsang. En kirke, hvor børnene indgår som en naturlig del af fællesskabet. Her kan vi betjene hinanden med de gaver, Gud har givet os."