Kom med på holdet

Bliv frivillig i Viborg Oasekirke

Vi hjælper hinanden med det, der skal gøres. Og så har vi det hyggeligt og sjovt imens. Sammen kan vi meget mere.

David vasker gulv
Karen bager pandekager
Lene får tegnet sin hånd
Frivillige opgaver i Viborg Oasekirke

Det kan du hjælpe med

Gudstjenesteteam
En praktisk tjans, hvor vi hjælper hinanden med at gøre klar til gudstjeneste og rydde op bagefter.

Børnekirke
Vi har minikirke og børnekirke under gudstjenesten, og derudover har vi børneklub og juniorklub.

Praktisk team
Her kan du få en skruetrækker eller en malerpensel i hånden, når vi vedligeholder vores kirkebygning.

Rengøringsteam
Vi skiftes til at give kirkelokalerne en tur med kost og spand.

Udsmykning
Vi er en lille flok, som sørger for at kirkerummet bliver pyntet flot til højtider og særlige begivenheder.

Kommunikation
Har du en amatørfotograf gemt i maven? Kan du lave video, interviews eller indhold til sociale medier?

Teknik
Det handler mest om at lave god lyd til gudstjenesten – og styre slides.

Kontakt Viborg Oasekirkes formand Line Grud på line.grud@oasekirken.dk for at høre mere.