Velkommen til

Café Q

Café Q er Viborg Oasekirkes café for kvinder i alle aldre. Her er du velkommen som den, du er.

Fællesskabet i caféen bygger på kristne værdier og en tro på at vi alle er værdifulde, uanset hvad vi bærer med os. Du behøver ikke at tro på noget bestemt for at være med. Fællesskabet er åbent for alle kvinder.

Vi mødes i Viborg Oasekirke på Eksercerpladsen 2 onsdag i ulige uger fra 9.30 til 12.00. Det koster 20 kr. pr. gang at være med.

Program:
9.30: Morgenmad
10.15: Stillerum*
11.00: Krea. spil og hygge
12.00: Tak for i dag og på gensyn

*Stillerum: Vi samles om et kort oplæg, som giver mulighed for refleksion og eftertanke. Der vil også altid være kvinder fra kirken, som er klar til at bede for dig, hvis du har lyst til det. Vi ønsker et stillerum hvor man fornemmer fred, tillid, respekt og imødekommenhed. Det er frivilligt at være med, men vi vil gerne opmuntre til at give stillerummet en chance, da de emner vi samles om, kan åbne op for dybere snakke, og vi tror på, at fællesskabet opstår der, hvor vi tør give lidt af os selv til hinanden.

Værdier for fællesskabet i Café Q
Fortrolighed og frivillighed: Du kan være sikker på at det som du deler her, ikke kommer videre. Alt hvad man gør, mener og siger, gøres frivilligt og af egen lyst.

Respekt og hjælpsomhed: Vi møder hinanden med respekt, uanset tro, kultur, udseende baggrund mm. Vi ønsker at få øje på andres behov og være villige til at hjælpe.

Ligeværd og overbærenhed: Vi bygger på den præmis at alle har værdi, og alle er lige meget værd. Dette gør at vi må øve os i at bære over med andres og egne fejl og mangler.

Tillid og nænsomhed: Det er gennem tilliden, at vi tør åbne os og være dem vi er. Derfor møder vi hinanden med nænsomhed, fordi vi kan have forskellige sårbare sider.

Kontakt
Vil du høre mere om Café Q, er du altid velkommen til at tage fat i caféleder Camilla Hougaard.